من با افتخار یک محارب ، مرتد، برانداز رژیم، مبلغ علیه نظام جمهوری اسلامی هستم!

 پاینده ایران,مرگ بر وطن فروشان تجزیه طلب

۷ دی ۱۳۸۸

جمهوری اسلامی؛ آری یا نه!

بعد از گذشت سه دهه، مجدداً به نقطه ای رسیدیم که باید از خود سوال کنیم؛ آیا 30 سال تجربهء داشتن یک حکومت منحصر به فرد و یکی یک دانه، در تاریخ بشریت برای مملکتمان باعث افتخار است یا سرافکندگی؟!
سه دههء پیش سوال سفسطه آمیز اسلامیست ها ( اسلامیون!) ملت ایران را فریب داد. جمهوری اسلامی آری یا نه! ملتی که مشروطیت را با همهء خاطرات تلخ پشت سر گذاشته بود و از انقلاب سفید گذر کرده بود. در آن زمان، با پیشنهاد این دو گزینهء آری یا نه، برای یک سوالی که به صورت تنها راه چاره به ملت پیشنهاد شده بود؛ همهء اقشار سیاسی اعم از کمونیست و توده ای و مجاهدین و پیکاری ها و چریکهای فدایی و..... را در وضعیتی قرار دادند که خواه یا ناخواه، چاره ای از رای «آری» به جمهوری اسلامی نداشته باشند ( در نظر داشته باشید که رای نه، در آن شرایط یعنی بلی گفتن به حکومت پهلوی، و ملتی که همهء سدهای پشت سرش را خراب کرده بود، راهی برای برگشت نداشت.)
حال با باز شدن صورت مسئله و داشتن بیش از 30 سال تجربه؛ در مملکتداری رهبران و سران جمهوری اسلامی؛ جا دارد تا بار دیگر همان سوال و گزینه های اشتباه از ملت سوال شود.
جمهوری اسلامی: آری- نه!

۷ نظر:

رها گفت...

30 سال پیش در ان رای گیری من نبودم ولی پدر و مادر من از سیری بیش از حد شکم رای به امدنش دادن و من امروز از روی گرسنگی و بدبختی و خفگی و عصبانیت بیش از حد که چطور این جمهوری اسلامی منو و همه هم نسل های منو به اسم اسلام سوزاند و از شهر و دیارمون راند و به اسم اسلام کشورم را حراج کرده به قیمت خون رای به نبودش می دهم که اسلامی بودنی به این شکل که فقط بوی خون می ده را تا ابدیت نمی خوام

خداپرست گفت...

سی سال پیش در زمان رای گیری من فقط 12 سال داشتم ولی احمقانه از پدر و مادرم تقلید کردم و شب و روزم را صرف کمک و حمایت به این حکومت ملعون کردم حتی تعدادی ازدوستان عزیزم را به خاطراین حکومت ازخودراندم ولی الان باشهامت این حکومت را غیر قانونی دانسته ورای نه را به آن میدهم.به امید آزادی ایران از چنگ آخوندان عرب قاتل.

dokhtare koorosh گفت...

سلام انتی جان مطالبت پر باره ممنون ولی تو این شرایط یه کم بیشتر مواظب باش که توسط سربازان گمنام امام زمان
! شناسایی نشی شاد باشی

Farid Farkhondeh kish گفت...

دختر کورش؛ از نظرت بسیار سپاسگزارم. از توصیهء شما هم بسیار ممنون هستم. به روی چشم. باید زنده ماند و گیر نیوفتاد تا لحظهء نابودی جمهوری اسلامی و التماس همین سربازان گمنام رو از ملت ایران دید!

ناشناس گفت...

اسرار زندگی خامنه ای:

http://www.makhmalbaf.com/news.php

ناشناس گفت...

عزيزان ديوس
زهي خيال باطل
شما پشم باقر هم نيستيد.

Farid Farkhondeh kish گفت...

باقر یا بی قر فرقی نمی کنه! شما رفتین توی زباله دان تاریخ! تا دیر نشده به فکر یک کار شرافت مندانه باشید که توی حکومت بعدی برای بی شرف ها کار نیست!