من با افتخار یک محارب ، مرتد، برانداز رژیم، مبلغ علیه نظام جمهوری اسلامی هستم!

 پاینده ایران,مرگ بر وطن فروشان تجزیه طلب

۱۳ دی ۱۳۸۸

بعد از سرنگونی رژیم؛ با این همه مسجد ساخته شده چه کنیم؟!


هدف نشانه گرفتن فرهنگ و تمدن ایران و ایرانی نیست. هرچه باشد بعد از 1400 سال تولد اسلام و حملهء اعراب به ایران؛ ایران و ایرانی خواه ناخواه از فرهنگ اسلامی تاثیر گرفته است و صد البته بر دین اسلام تاثیر متقابل نیز گذاشته است.
هیچوقت هدف خراب کردن نیست! اگر بدون تعصب و با آگاهی لازم به نقش اسلام و اثرات آن بر فرهنگ و تمدن ایران نگاه کنیم به خوبی در می یابیم که حتی در مواردی هم، به اثر گذاری مثبت فرهنگ و تمدن عرب و اسلام در ایران هم افتخار میکنیم ( که آن هم خود باعث و بانی بودیم، هنر ایرانی و هنرمندان این مرز و بوم پدید آورندهء این بناها و آثار بودند!) برای مثال مسجد گوهر شاد ( 821 ه.ق مشهد) یا مسجد جامع شوشتر ( در زمان صدر اسلام و سیزدهمین خلیفهء عباسی) و یا مسجد حکیم ( 1067 هجری قمری) و مسجد شاه (
۱۰۲۰ هجری)..... که با دیدن همهء این آثار ارزشمند معماری؛ احساس غرور و افتخار به ما دست می دهد علاوه بر اینکه دیدن این مکانهای تاریخی و مطالعه راجع به هویت تاریخی این گونه بناها برای ملّیتها و کشورهای دیگر نیز جالب است!
اما مساجدی که در این 30 سال با اهداف سیاسی علمای شیعه (نابودی ادیان و مذاهب دیگر در ایران، حتی سنی های مسلمان و حمله به دگر اندیشان و همچنین جو خفقان و سرکوب) باعث و بانی آن بودند و همچنین به واسطهء پولهای بسیارهنگفت و نجومی که از ملت ایران دزدیده شد، و بدون اجازهء ملت ساخته شدند؛ نه تنها هیچ گونه مالیاتی ندادند و نمی دهند بلکه برای افراد بخصوصی ( آستان قدس رضوی!) منبع درآمد بودند. پول برق و آب و گاز آنها مجانی است به انضمام مصالح بکار رفته و زمینی که "قصب" شده!
همهء این مساجد 30 سال ساخت، پایگاه های بسیج و انبار مهمات بودند که به هدف سرکوب ملت از آنها استفاده میشد ( دقیقاً از زمان ساختشان تا این لحظه!) در حالیکه، فقدان مدرسه استاندارد باعث شد تا کودکان معصوم این سرزمین، بر اثر گاز گرفتگی یا آتش سوزی و استاندارد نبودن ساخت مدارس از بین بروند و یا بدتر از آن در چادر درس بخوانند........ نبود ورزشگاه ها و سالن های ورزشی و مراکز فرهنگی و تفریحی از قبیل کتابخانه ها پارکهای بازی برای کودکان و یا حتی محل های برای رقص و موسیقی و....... باعث شد تا جوانها و حتی نوجوانها جذب مواد مخدر و فرار از خانه و فساد ...شوند.
تمام این مسائل که مثنوی هفتاد من ورق و کاغذ هستند؛ اگر علت اصلی اش همین مساجد و طرز فکر های مسجدی نباشد؛ حد اقل در پس رفت فرهنگ و نابودی مملکت بی تاثیر نبودند!
حال از شما دوست عزیز سوالی دارم! بنظر شما با این همه مسجد، بعد از سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی که بسیار هم نزدیک است چه باید کرد؟

۸ نظر:

ناشناس گفت...

به نظر من همه رو نابود کنیم به غیر از مهم هاش
اوناهم به عنوان آثاری برای نسل های بعد بمونن که همه بدونن خواسته ی مردم یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟

Farid Farkhondeh kish گفت...

خودم به شخصه روی این مسئله خیلی فکر کردم. اون مکان ( مسجد) بخاطر معماری خاصی که داره ( دقیقاً مسجد های جدید رو در نظر بگیرید!) برای کتابخانه یا مراکز علمی و فرهنگی خوب نیست! انرژی بسیار منفی و فضای غم بسیار زیادی که در این مکان وجود دارد باعث فرار علاقه مندان به کتاب و علم و فرهنگ میشود. بنظر من باید با توجه به شرایط معماری ( سقف بلند و گنبدی شکل یا فضای باز صحن داخل مسجد ) و همچنین با کمی تغییر باید فضایی برای دیسکو و نایت کلاپ؛ یا سالن صخره نوردی و... استفاده کرد.

ناشناس گفت...

مسجد فقط برای مستراح خوبه و بس!

ناشناس گفت...

مشروب فروشی هم بد نیست ها!! من میگم این مسجد ها رو کارخونهء ساخت مشروبات الکلی کنیم یا کاباره یا فاحشه خونه!

ناشناس گفت...

من هم همین (مشروب فروشی هم بد نیست ها!! من میگم این مسجد ها رو کارخونهء ساخت مشروبات الکلی کنیم یا کاباره یا فاحشه خونه!) به خاطرم رسید.فکر خوبیه

ناشناس گفت...

تمام آخوندها و بچه آخوندها و روضه خوانها و بسیجی ها و پاسدارها و آنهایی که نشان مهر داغ شده بر پیشانی دارند همراه با کتاب فاسدشان قرآن را دست بسته باید در این مساجد انداخت و مساجد را سوزاند. تا دیگر نشانی از عرب پرستی در ایران نباشد.

ناشناس گفت...

در این کشور میلیونها کودک بیسواد وجود دارد که هیچ امکان تحصیل ندارند. میشود همه مسجدها را با کمی تغیر در معماری، بویژه در گنبد آنها (یعنی حذف گنبد)، تبدیل به مدرسه کرد .

رضا گفت...

بهتر نیست مساجد رو همینطوری که هستند نگاه داریم تا همیشه درس عبرتی باشد برای ایرانیان فراموشکار که همیشه جلوی چشمشان باشد که " دین " چه بر سر مردم میآورد.