من با افتخار یک محارب ، مرتد، برانداز رژیم، مبلغ علیه نظام جمهوری اسلامی هستم!

 پاینده ایران,مرگ بر وطن فروشان تجزیه طلب

۱۶ دی ۱۳۸۸

عوامل شکستهای پی در پی ورزش حرفه ای ایران!

عامل همهء ناکامی ها همین نظام جمهوری اسلامی است و در راس آن علمای شیعه که با اسلام سیاسی شان در همه چیز دخالت میکنند! حالا می پرسید به چه علتی؟ این چه ربطی به فرقهء شیعه یا نظام جمهوری اسلامی داره؟! ربطش اینه:
الف) جمهوری اسلامی به علت گردن کشی و یاغی گری در داخل کشور و در منطقه طی 30 سال ( داستان فلسطین و لبنان و مرگ بر.. و آتش زدن پرچم کشورهای دیگر و....) ، و همچنین بخاطر تحریمهای آمریکا و دیگر کشورهای بزرگ و قدرتمند جهان، از خودش چهره ای بسیار خشن به نمایش گذاشته که هیچ تیم مطرح خارجی، در هر زمینهء ورزشی بخصوص فوتبال، حاضر نیست که به ایران بیاد و با تیم ملی ایران مسابقه بده! شما درنظر بگیرید که اگر تیم ملی آلمان
یا فرانسه یا هلند و..... به ایران بیاد و بخواهند در پایتخت ایران با تیم ملی جمهوری اسلامی ایران یک بازی دوستانه داشته باشند چه اتفاقی خواهد افتاد؟
ب) تماشاچی های زن آن کشورها ( شامل خانواده های فوتبالیستها یا خانواده های اعضای سفارت کشور های مطبوع در ایران و توریستها یا کسانی که به منظور دیدن بازی به ایران می آیند و ....) به فرض اینکه بتوانند به ایران بیان، باید 1- مشروب نخورند 2- حجاب اسلامی رعایت کنند 3- متلک و چشم چرانی های ملت رو تحمل کنند 4- با کثیف بودن و نامرتب بودن به اصطلاح هتلهای 5 ستارهء پایتخت، چند روزی رو سر کنند که همه هم دولتی هستند! 5- غیر بهداشتی بودن خود شهر تهران و نا امن بودن برای توریستها و......
ج) برای کنترل بیشتر تماشاچی ها و جمعیتی که به ورزشگاه ها می آمدند همهء تیمهای لیگ رو از اول انقلاب دولتی کرده بودند ( استقلال و پرسپولیس و پاس و....) اون چندتایی هم که خصوصی بودند؛ آدمهایی دولتی خریداری کرده بودند و همون ها هم کنترل شده نظام جمهوری اسلامی بود و هست ( همین الانش هم پرسپولیس و استقلال به اسم خصوصی هستند و در اصل در کنترل دولت هستند.
شاهد این ادعا حوادث روزانه ایی است که می خونیم و میشنویم. مثل بازیهای تاج و پرسپولیس که دقیقاً 6 بازی پیاپی را با نتیجهء
مساوی 1 به 1 برای کنترل جمعیت 100 هزار نفری تماشاچی به پایان رساندند، که بعد از اتمام بازی شهر را به آشوب نکشند. یا جابه جایی های مسخره و خنده دار و بی مورد و....)
و......... تمام این مسائل و دلایل باعث میشود تا تیمهای مطرح جهان برای اومدن به "کشور جمهوری اسلامی" مبلغ بسیار بالایی رو مطالبه کنند که غیر منطقی خواهد بود و جمهوری اسلامی هم توان پرداختش رانداشت یا ندارد! اگر هم دید که مثلاً تیم آلمان یکبار به ایران آمد تا با تیم ملی بازیی داشته باشد؛ اگر یادتان باشد آن یکبار هم چیزی حدود 5 ساعت تیم آلمان در ایران بود ( از فرودگاه به ورزشگاه، و از ورزشگاه به فرودگاه!) و بابت همون مسابقه هم یک رقم نجومی از ایران گرفتند و همون مسابقه هم بخاطر مسائل و مشکلات سیاسی داخلی و خارجی که ایران در آن زمان داشت صورت گرفته بود.

در رابطه با علمای شیعه هم یادتون هست از روزهای اول انقلاب همین علمای اسلام فتوی دادند که تبلیغ و اسپانسر داشتن در فوتبال حرامه؟ چون می دیدند خودشون چیزی کاسب نمی شوند و پولی گیرشان نمی آید! همون حرام بودن تبلیغ و اسپانسر باعث شد که تیمهای ورزشی ایران ( در همهء رشته ها بخصوص فوتبال) به مدت دو دهه از ورزش دنیا عقب بیوفتند.
همین علمای شیعه گفتند : چه معنی داره خانومها ورزش کنند و بدنشون رو بندازن بیرون ( که این آخری ها آقایون رضایت دادند که زنها با لباسهای مسخره و گشاد وکلاه و.... بالاخره پا به میادین ورزشی بگذارند) ؟!
خانومها وقتی میپرند یا میدوند مردها رو وسوسه میکنند چون اندامشان تکان میخورد!!!!!!!!!!!! و این در اسلام حرام است! پس ورزش بانوان تعطیل!! همین علمای اسلام فتوی دادند: از این به بعد خانومها نباید بیان در استادیومها چون اونجا نامحرم است و امکان دارد که چشم نا محرم به آنها بخورد!! بعدها ( این جدیداً) برای نسلهای دههء 70 و 80 گفتند که: چون مردها فحش و ناسزا میگن؛ زنها نباید بیان ورزشگاه! و دلیل دیگه که همین علمای اسلام از جمله خود آقای منتظری مسبب و عاملش بودند. وگرنه هم مربی ها خوبند؛ هم بازیکن ها و هم زمینها و سالن های ورزشی.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

فقط میتونم تاسف بخورم.بااین اینقدر میجنگیم تااین آخوندهای عرب را بیرون بندازیم.به امید آنروز.

lida گفت...

Drood be shoma!
modati hast chizi nanveshtid ?
montezar post badi hastam.
moafagh bashid