من با افتخار یک محارب ، مرتد، برانداز رژیم، مبلغ علیه نظام جمهوری اسلامی هستم!

 پاینده ایران,مرگ بر وطن فروشان تجزیه طلب

۲۴ آذر ۱۳۸۸

در رابطه با فیلتر شدن وبلاگ آنتی اسلام در ایران

نزدیک به یک ماه میشود که گویا وبلاگ آنتی اسلام در ایران عزیزمان فیلتر شده است. باید خدمت آن دسته از مزدورانی که با ساطور و و کنده ای خون آلود بر گذرگاه ها به قصد سانسور اطلاعات می آیند عرض کنم، خیلی راحت وبلاگ دیگری را تدارک دیدم که به موازات این وبلاگ عمل میکند و همهء مطالبی را که اینجا مینویسم در عرض یک دقیقه آنجا هم منتشر میکنم. اما توصیه ای به شما مزدوران جمهوری ننگین اسلامی دارم: از این به بعد، به ازای هر بار سانسور از جانب شما، تعداد وبلاگها را به صورت تصاعدی افزایش میدهم. به این معنی که، اگر یک وبلاک را بستید 2 وبلاگ متولد میشود. 2 وبلاگ را بستید 4 وبلاگ متولد میشود. و 4 تا به 16 تا و......... ایمان داشته باشید من ساکت نمی نشینم و تا نفس آخر هرجای دنیا که باشم شما را راحت نمیگذارم.
نابود باد جهل و نادانی/ زنده باد خِرد و آگاهی


آدرس جدید وبلاگ آنتی اسلام برای ایرانیان داخل کشور عزیزم ایران:

http://iraanpaad.blogspot.com/

۳ نظر:

ناشناس گفت...

سانازم.این حرفا چیه که تو وبلاگت مینویسی؟! من هر روز دارم از وبلاگت دیدن میکنم به امید پیدا کردن یه جمله که با عقل و منطق جور در بیاد.اینقدر تند نرو.تو با کی داری مبارزه میکنی؟با ظالما یا با خدا؟؟شرم کن برادر.فکر کردی هی بگی جمهوری اسهالی جمهوری ننگین و فلان حکومتو عصبانی میکنی؟نه داداش با این کار فقط غضب خدا رو بیشتر میکنی.حکومت به دنبال شکمو مقامه.اسلام چیکارس؟اسلامی در کار نیست که هر چی میخوای راجع به اسلام از دهنت درمیاری میگی.میخوای کافر باشی باش.با دین خدا چیکار داری؟شماها که ظالم ترین.اگه از نظر توکه یه ایرانی هستی اسلام دینه ننگینیه باید نابود بشه باید بی خدا بود باید بی دین بود باید قبول کرد که بعد از مردن نیستیه مطلقه خیلی از همین ایرانیا نمیتونن با این تفکرات مسخره و زجر آوربه زندگی ادامه بدن.اونا عمیق تر از شما فکر میکنن.اونا میخوان جاودانه و خوشبخت زندگی کنن.اگه با این تفکر پلید که بعد از مرگ آدما به چرخه ی طبیعت می پیوندن زندگی کنن که دیگه دلیلی واسه زندگی کردن ندارن.میرن خود کشی میکنن.مثله نا صادق هدایت.خونواده ها از هم میپاشه.شما مثلا با این تفکرات وحشتناک فکر میکنی خیر خواه مردمی؟یا عمدن میخوای اونا رو هم به فلاکت تو اون دنیا برسونی؟خدا این همه نعمت بهت داده.چطور میتونی وجودش و دینش رو انکار کنی؟واسه خدا مغرور شدن مساویه با هلاکت وبدبختی نه خوب زندگی کردن داداش.این خصلت پلید غرور رو از وجودت بیرون کن و از خدا عذر خواهی کن که اگه نکنی مطمئن باش امام زمان نه شماها رو زنده میذاره نه سران حکومت دیکتاتور کنونی رو.جوری حرف نزن که یه روز از شدت پشیمونی همین اعتقاد مسخره ی نیستی پس از مرگ بشه آرزوت.

شبنم گفت...

واقعا آفرين فريد جان. زنده باشي

ناشناس گفت...

doste aziz hamishe harfe hesab mizani man hamishe az bahsha va nazarate shoma khosham miyad payande bashi.