من با افتخار یک محارب ، مرتد، برانداز رژیم، مبلغ علیه نظام جمهوری اسلامی هستم!

 پاینده ایران,مرگ بر وطن فروشان تجزیه طلب

۲۹ آذر ۱۳۸۸

به بهانهء درگذشت آیت الله منتظری



بدون تعارف آیت الله منتظری هم یک آخوند بود که نقش بسزایی در نابودی زندگی میلیونها ایرانی و همچنین کشور ایران را داشت. از مرگش خوشحال نیستم و شادی نمیکنم؛ اما جایی برای دلسوزی و گریه هم نمیبینم!

32 سال است که صدای زیبای خواننده های "زن" مملکتم را نشنیدم.
32 سال است که خیلی چیزهایی را که دوست داشتم تجربه کنم، به واسطهء اسلام آقای منتظری و نظراتش؛ حرام یا نجس و یا .... خوانده شد و آزادی انتخاب را از من گرفتند!
32 سال است که خواهر و مادرم مجبورند با روسری و چادر بیرون بیایند و تازه با همین وضعیت و پوشش اسلامی هیچ گونه امنیتی ندارند.
جمهوری اسلامی ایی که تا لحظهء آخر زندگی ایشان مورد تایید شان بود ( آیت الله منتتظری )؛ طبق گفتهء خود سران مملکت، حتی از بی بندبار ترین ( اصطلاح مسلمانها!) کشورهای دنیا هم فاسد تر و بی بند و بار تر از آب در آمد!
32 سال است که ایران بر اساس نظریهء آیت الله منتظری اداره میشود و 32 سال است که طبق خواست ایشان جمهوری اسلامی صاحب مال و جان و ناموس ملت ایران است!
ایشان بالاخره بعد از این همه مدت؛ چندی پیش اعلام کردند بهاییان باید حق و حقوق شهروندی داشته باشند! و بخاطر این مورد تقدس طرفدارانش قرار گرفت. آیا حق و حقوق شهروندی بهاییان اینقدر مسئلهء ناچیز و کوچکی بود که آقای منتظری در آخرین سالهای عمرشان به خاطر آوردند؟!
یا ایشان همین چند ماه پیش فرمودند: تسخیر سفارت آمریکا کاری اشتباه بود و من طلب بخشش میکنم!
کسانی که یقه های خود را پاره میکنند و خود را به درو دیوار میکوبند و رگهای گردنشان از حرفهایم، ورم میکند، بدانند که این آیت الله هم مثل دیگر آیت الله ها بود و تنها فرقش با آنها در شجاعتش بخاطر پذیرفتن بعضی از اشتباهاتش بود که به واسطهء آن اشتباهات، سرنوشت من و نسلم به نابودی کشیده شد و چندین نسل دیگر به تباهی و پوچی رسیدند! که همین باعث میشود تا من هم خورده احترامی برایش قائل باشم نه بیشتر!
اگر برای اشک ریختن بر جسد بی جان این آیت الله بهانه ای می خواهید، توصیه میکنم همان بهانهء بین بد و بدتر را انتخاب کنید.
دلم برای هرزه علفهای باغ کال پرست میسوزد! رسیده ها ما بودیم که فنا شدیم

در این زمانه بی هیاهوی لال پرست
خوشا به حال کلاغان قیل و قال پرست

چگونه شرح دهم، لحظه لحظه خود را
برای این همه ناباور خیال پرست

به شب نشینی خرچنگ های مردابی
چگونه رقص کند ماهی زلال پرست

رسیده ها چه غریب و نچیده می افتند
به پای هرزه علف های باغ کال پرست

۶ نظر:

saba گفت...

hamishe nazarat shoma ro to inranian uk mikhonam va neveshtehaton mosh khase adam fahmimi hastin man kamelan ba shoma mova fegham khili ziba bayan kardin

Farid Farkhondeh kish گفت...

صبا از نظرت متشکرم، سخن چو از دل برآید بر دل نشیند. چرا یک پیرمرد با افکار پوسیده ( حالا هرکس؛ منتظری یا پدر بزرگ من یا ...) باید برای ما جوانها تصمیم بگیرد؟!!!
من همیشه افسوس میخورم که بهترین لحظات عمرم را در ایران بودم و مثل موش آزمایشگاهی زیر دست این آخوندها عمرمان نابود شد و زندگیمان فنا شد. وقتیکه با خودم صادقانه حساب کتاب میکنم، به این نتیجه میرسم که:
چرا باید برای این آقا ناراحت باشم یا گریه کنم یا....؟! بزار همونهایی که در این 30 و اندی سال از نظرات این آقا چیزی نصیبشان شد دل بسوزانند و آه و زاری کنند.
پاینده باد ایران و ایرانی.

ناشناس گفت...

میشه بپرسم آقا فرید نسبتا جوان شما چه چیزهایی رو دوست داشتین تجربه کنین؟غیر از گوش دادن به صدای خواننده های زن ایرانی.
ساناز

ناشناس گفت...

باید بگم که اگه منظورت تجربه کردن شراب و....باشه حرف زدن با شخصی مثل شما هیچ فایده ای نداره.چون کسی که فکر میکنه مرگ پایان زندگیه نا خداگاه آزادی بی حدی میخواد که تازه واسش فرقی هم نمیکنه اون آزادی آثار سوءی واسه جامعش یا خودش داره یا نه.فقط میخواد راهی رو انتخاب کنه که حداکثر سود و لذت رو براش داشته باشه.به نظر من شخصی مثل شما و امثال شما تو کشورهایی زندگی کنن که این جور موارد درش ممنوع نیست به تمام آرزوهاشون میرسن.مادر و همسرتون رو هم از شر روسری و چادر راحت میکنین.مطمئن باشین کم کم به زندگی در اونجا همراه با هم مسلکاتون عادت میکنین.چه اصراری دارین که اینجا بمونین.از فکر این که بتونین ایران رو مانند این کشورها بکنین بیاین بیرون.شما هیچوقت نمیتونین در مقابله با کشوری که اکثر مردمش خدا و اسلام وپیامبر(ص) رو میخوان پیروز بشین.هرگز!

ناشناس گفت...

اون آیه ای رو هم که راجع به کافرا خوندی که خدا گفته کافران رو فلان کنید منظورش هر کافری نیست.اونهایی رو میگه که واسه نابودی اسلام تلاش میکنن.
ساناز

Farid Farkhondeh kish گفت...

میشه سوالات شخصی نفرمایید؟! بنده کلی عرض کردم. آیا از اول انقلاب تا کنون در ایران آزادی بیان وجود داشته؟! شما فرض کن من یک نویسنده یا عکاس سیاسی یا کسی که می خواسته تغییر دین بده و....... بودم.