من با افتخار یک محارب ، مرتد، برانداز رژیم، مبلغ علیه نظام جمهوری اسلامی هستم!

 پاینده ایران,مرگ بر وطن فروشان تجزیه طلب

۲۷ آذر ۱۳۸۸

جنبش رهبران جمهوری اسلامی ایران در مستراح!



این عمل من یک عقیدهء کاملاً شخصی بود و هست هیچ ربطی به جنبش سبز و هیچ سازمان یا ارگان سیاسی و..... ندارد. من فقط یک ایرانی ام و آزادی مملکتم را آرزو میکنم.


من عکس خمینی دجال؛ خامنه ای ملعون، و محمود خالی بند رو پاره کردم ولی آتش نزدم! چون آتش، مظهر پاکی و روشنایی است و در نتیجه قابل احترام است. خلاصه درنهایت؛ ریختمشون توی مستراح. آخه ما چه گناهی کردیم که اینقدر باید متفاوت از دیگر مردم دنیا و دیگر کشورهای دنیا باشیم؟!! اگرما جمهوری اسلامی رو نخوایم، باید کی رو ببینیم؟! می خواهید بگید که از آتش زدن عکس هاتون خیلی ناراحت هستید؟!!!!!
شما اینقدر بی وجود و بی ریشه و بی اصل و نصب هستین که این کارها بر شما هیچ تاثیری نداره که هیچ، تازه توی دلتون هم به ریش ملت میخندین! شما ( پاسدار ها و بسیجی های مردم ستیز، نیروی سایبری سپاه، سران جمهوری اسلامی و تئوریسین هاش و همهء طرفداران بی وجود جمهوری اسلامی و.....!) ناموس ندارید و بی شرف و بی وجدانید. آخوند دوزاری که تا دیروز میرفتی پای منبر و به جای اون اراجیف، ملت ایران بهت چای خشک و نون میدادند، حال نشستی روی پول و نفت و جان و مال و ناموس ملت، آتش زدن عکست برات توهین شده؟! مفت خور دجال! بدبختها نفسهای آخرتون رو دارید میکشید. هم عکستون رو پاره میکنیم و هم.......
نابود با حکومت ننگین جمهوری اسلامی. زنده باد آزادی


۱۸ نظر:

ناشناس گفت...

آفرین! همینطور ادامه بدی چند میلیون سال دیگه جنبشت به نتیجه میرسه. البته اگر لوله فاضلاب خونت مسدود نشه. واقعا چرا بعضی ها عقلشون رو آک نگه داشتند؟

ناشناس گفت...

دوست عزيز فکر نميکنم درست باشه رنگ سبز رو برای سايت خودتون انتخاب کنيد و بعد بگيد اين يک
عمل شخصی هست.

Farid Farkhondeh kish گفت...

شما بچسب به موسوی. فکر میکنی مغزت از آک در اومده ؟!

ناشناس گفت...

mikhasti roosh berini
har chand ke khodeshoon goh hastan

Farid Farkhondeh kish گفت...

دوست عزیز، 1-من هر رنگی رو دوست داشته باشم برای وبلاگم انتخاب میکنم 2- هر تصمیمی هم که بگیرم از جانب خودم گرفتم و مسئولیتش رو هم خودم به عهده گرفتم 3- شمایی که این کار رو محکوم میکنید، برید شعار درود بر خمینی و زنده باد رهبری بدهید. مثل همون آقای میرحسین موسوی که هی خمینی خمینی میکند.

Farid Farkhondeh kish گفت...

خوبه که بالاش نوشتم :" این عمل من یک عقیدهء کاملاً شخصی بود و هست هیچ ربطی به جنبش سبز و هیچ سازمان یا ارگان سیاسی و..... ندارد. من فقط یک ایرانی ام و آزادی مملکتم را آرزو میکنم."

شما همونهایی هستید که طرفدار قانون اساسی جمهوری اسلامی و ولایت فقیه هستید، اما می خواید اصلاحات صورت بگیره!! جای اصلاحات هم همونجاست که خامنه ای و خمینی و احمدی نژاد رفتند توش.

Farid Farkhondeh kish گفت...

"دوست عزيز فکر نميکنم درست باشه رنگ سبز رو برای سايت خودتون انتخاب کنيد و بعد بگيد اين يک
عمل شخصی هست."
دوست عزیز؛ بخاطر گل روی تو رنگ وبلاگ رو هم عوض کردم. اما حرف مرد یکیه. همون که گفتم. شما و دوستانت و همفکرهات برید با رنگ سبز بازی کنید و خوش باشید.

ناشناس گفت...

سوال نظر سنجیت اشتباس.
چون می تونه گزینه ی 2 و 5 همزمان درست باشه یا می تونه گزینه ی 2 و 4 یا گزینه ی 2 و3 همزمان درست باشه. iq گزینه 2 در مورد وضعیت کنونی کشوره ولی گزینه های 3 و 4 و 5 در مورد وضعیت آینده ی کشوره. خیلی باحالی!
ساناز68

ناشناس گفت...

ولی چون گناه داشتی گزینه ی 3 رو انتخاب کردم.
ساناز.

Farid Farkhondeh kish گفت...

ساناز؛ گزینه های مختلف رو گذاشتم که همهء جوابها رو شامل میشه. اگر دقت میکردی او زیر نوشته :
You may select multiple answers.
یعنی حتی چندین جواب رو هم میتونید النتخاب کنید. عمداً جوابهای مختلف رو در بازه های زمانی مختلف قرار دادم که همهء دوستان بتواند هر گونه نظری را که داشته باشند ارائه بدهند. در کل از نظر شما هم تشکر میکنم. موفق باشید

Farid Farkhondeh kish گفت...

من از نظرات همه استفاده میکنم با اینکه این یک فضای کاملاً شخصی است. اگر زود تر میگفتی شاید بخاطر گل روی تو رنگش رو عوض می کردم.
اونم که رنگ وبلاگ رو سبز کردم بخاطر موسوی و طرفدارهاش نبود. بلکه بخاطر ندا و نداهایی بود که حتی به انتخابهای خامنه ای رای نداده بودند و کشته شدند. اگر تو از سبز خوشت میاد بخاطر حسین و علی و دیگر امامان عرب! اگر تو با دیدن رنگ سبز یاد میرحسین و دیگر آخوندهای جمهوری اسلامی می افتی و......
من به رنگ سبز احترام میگذارم چون "ندا" و خیلی های دیگر که حتی رای نداده بودند یا سنشان به رای دادن نرسیده بود بخاطر این رنگ کشته شدند یا به آنها تجاوز شد و یا در زندانها هستند و......
باز هم از نظراتتان سپاسگزارم.

ناشناس گفت...

بسیجی برو گم شو، ۳پایی برو گم شو، آخوند برو گم شو، کنیزک برو گم شو، غلامک برو گم شو. همه این گروهها در یک چیز منفور جا میگیره به نام مسلمان، مسلمان برو گم شو.
مرگ بر تازی، تازی زاده و تازی پرست
تف به گور ۱۴ فاحشه ی اسلام
سگ تازی رید به قبر محمد بچه باز
مسلمانان شرم و ننگتان باد که همیشه زیر تازی ها میخوابید. تف به شرف اسلامیتون که هیچ خون و رگ ایرانی ندارید.
IranBozorgMehr

ناشناس گفت...

اخه بچه کونی تو مستراح خانه تان شیر میشی اگر راست میگی بیا بیرون این کار را انجام بده تا چنان بکنیمت که کونت تاول بزنه اخه تو کی هستی که انتی اسلام باشی فکر نمی کنم هنوز کونت را بلد باشی بشوری.

ناشناس گفت...

بازم منم به ان رفیق جنده ات ( ارتمیس) تو سایت کیریه ایرانیان پیغام بده اینقدر گه زیادی نخوره میدم تو سوئد چنان بکننش که کسش 6 تا بخیه بخوره پیدا کردن شماها برای ما مثل اب خوردنه مفهوم شد.
بچه کونی ها واسه ما دم دراوردن

Farid Farkhondeh kish گفت...

اونجا مستراح نیست توهین نکن! اونجا قبله گاه مسلمانان است. من ریدم توی اون اعتقادات بسیجی

Farid Farkhondeh kish گفت...

اونجا مستراح نیست قبر امام علی (ع) است

Farid Farkhondeh kish گفت...

تویی که سراغ آرتمیس رو میگیری! احمق اون خودم هستم. خیلی خر هستی!! واقعاً که الان فهمیدم با خر نسبت داری! الان فهمیدم که خر به مامانت تجاوز کرده که تو حاصل شدی ابله! :-)) خره؛ آرتمیس خودم هستم زبون نفهم. من 5 تا آیدی دارم هاهاهاهاها خیلی خری به مولا دقیقاً مثل امام اولت هستی نفهم. هاهاهاها

ناشناس گفت...

khub ridi beheshun.eywaaaaaaaaaaaaaaalllllll. in harumzadeharo bayad nanashuno zano dokhtareshuno tu hamin toilet ........ baleeeeeeee