من با افتخار یک محارب ، مرتد، برانداز رژیم، مبلغ علیه نظام جمهوری اسلامی هستم!

 پاینده ایران,مرگ بر وطن فروشان تجزیه طلب

۳۰ آذر ۱۳۸۸

یکی دیگر از اشتباهات این عالم ربانی، آیت الله منتظری!



آیت الله منتظری مردند و رفتند و یک یادی از خود برای ما باقی گذاشتند بعلاوهء چند کتاب و نظریات اسلامی. طبق گفتهء قدیمی ها، پشت سر مرده، غیبت کردن خوبیت ندارد! اما ایشان قبل از مرگشان باید به خیلی چیزها اعتراف میکردند که نکردند!!!
( مثل :قضیهء شهروند بودن بهاییان یا اشتباه حمله به سفارت آمریکا و یا اشنباه بودن نظریهء ولایت فقیه، که خودشان پایه گذار این نظریه بودند و یا حتی اشتباه بودن نام و صفّت "جمهوری اسلامی" برای کشور ایران! که خودشان این نام را انتخاب کردند و تا آخرین لحظهء زندگی به این نام "اعتقاد" داشتند و از این نام دفاع میکردند!......)
حالا شاید ملت از ایشان نخواستند ( به علت اسطوره پروری!) یا ایشان یادشان رفت که بگویند! یا اینکه اصلاً این مسائل را قابل ندیدند که بگویند و یا اینکه فرصت نشد و......
قضیه این است که آیت الله منتظری کسی بودند که در همان دههء 60 معروف که کلی اعدام صورت گرفت فرمود: ائمهء نماز جمعه باید اسلحه در دست بگیرند و این نشانهء این است که تا زمانی که اسلام را به جهان صادر نکردیم اسلحه را بر زمین نخواهیم گذاشت!! و همینطور کسانی که ضد ولایت فقیه هستند بدانند که ما آنها را راحت نخواهیم گذاشت و.....
این هم یکی دیگر از اشتباهات بزرگ ایشان بود که باعث ترویج خشونت و تحجر بیشتر، در جامعه شد! بعلاوهء اینکه ملت ایران ( من و تو دوست عزیز) در دنیا به عنوان تروریست شناخته شدیم! امیدوارم دوستان مخالف جای فحاشی و فرافکنی ( و تهدید به مرگ و....) کمی فکر کنند. همین!
برای بزرگتر شدن عکس روی آن کلیک کنید



۳ نظر:

اشكان گفت...

خاك بر سر اين مردم كه مرده پرستند.اونم عرب جاني ملخ خور.
1400ساله هويتمو گرفتن ديگه بسه.
من ايرانيم از 2500 سال پيش.
ز شير شتر خوردن و سوسمار /عرب را به جايي رسيدست كار كه ملك كياني كند آرزو/تفو باد بر اين چرخ گردون تفو(فردوسي بزرگ)

شبنم گفت...

فريد جان. دل من خيلي گرفته. نميدونم چرا. شايد از به چالش گرفتن تفكرات ديگران خسته شدم. از اين مردم خسته شدم. از كارهايي كه ميكنند. از فكرهايي كه نميكنند. از حرفهايي كه ميزنند و نميزنند. از مرده پرستي، حماسه سرايي، اسطوره سازي، از موج ويرانگر احساسات، از غريب بودن خرد گرايي و تعقل در اين مردم.. اوه بسه ديگه.. من هم يكي از همين ها هستم و گاهي بدتر هم ميشم. اما آرزوم اينه روزي رو ببينم كه ما ايرانيها اين قدرت تعقلي رو كه احتمالا خدا به ما هم داده از پس پستو در بياريم و يك نگاهي بهش بندازيم. ممنون از مطلبت. پاينده باشي

Farid Farkhondeh kish گفت...

شبنم و اشکان عزیز؛ حکایت بر سر زدن و یقه پاره کردنها و... این ملت من رو یاد روزی میندازه که گفتند: امشب در ماه عکس آقا رو میبینی!
همون شب هم دقیقاً مثل همین روز مردم بدون اینکه بروند و ببینند این "آقا" کی بود و چی کاره بود؛ و چه دستا وردی برای بشریت داشت؛ با چشمانی از حدقه در اومده عکس "آقا" رو می دیدند و صلوات میفرستادند!
مرگ منتظری یک چیزی رو به من ثابت کرد! متاسفانه توی این 30 سال ملت ما جای تجربه از اشتباهات دنبال یک آخوند بهتر بودند. و شاید باز هم اسیر انتخاب بین بد و بدتر شدند. در هر حال، دنیا رو به پیشرفت و آزادی های بیشتر است؛ ماهم جزئی از این دنیا هستیم و راه گریزی نیست.
من باز هم میگم به آینده خوشبینم چون غیر از این نمی تونم فکر کنم. دوست ندارم کلیشه ای حرف بزنم؛ اما این نسلها از بین میروند و نسلهای جدید با خواسته های متفاوت بدنیا می آیند که حرف دین و مذهب را نمی فهمند ( هر دین و مذهبی چه رسد به اسلامی که نو نشد).
همین الان منتظری مرد و از دنیا رفت و جایگزینی ندارد!
شیعه تمام خواهد شد و به خاطره ها خواهد پیوست. چنان نفاق و دودستگی و دشمنی بر سر قدرت در روحانیت شیعه خواهد افتاد؛ که فقط یک داستان و خاطره از این روزها برای نسلهای بعدی به جا می ماند.
ایمان داشته باشید که کشور ایران سکولار ترین کشور دنیا خواهد شد.