من با افتخار یک محارب ، مرتد، برانداز رژیم، مبلغ علیه نظام جمهوری اسلامی هستم!

 پاینده ایران,مرگ بر وطن فروشان تجزیه طلب

۱ خرداد ۱۳۸۸

عشق بازی کار هر شیاد نیست این شکار دام هر صیاد نیست.
چرا در زبان عربی واژهء "عشق" جایگاهی ندارد؟! با اینکه بعضی عقیده دارند این کلمه، ریشه در زبان عربی دارد!!
هدف من از به چالش کشیدن این کلمه، تفسیر، ریشه یابی، معنی و یا بررسی معنی نیست؛ بلکه می خواهم بدانم اگر این کلمه در زبان عربی جایگاهی داشته است، چرا نباید در روابط زنان و مردان مسلمان جایگاهی داشته باشد!!! ( منظور از "مسلمان"، کسانی هستند که سواد اسلامی دارند، نه مسلمانان بی سواد مثل بیشتر پدر و مادرهای ما!)
دینی که ( اسلام) صیغه و چند همسری را، راهکاری برای بهبود زندگی میداند، چگونه می تواند تعریفی برای واژهء "عشق" داشته باشد و آن را به اُمت خود توصیه کند؟ چگونه یک مرد میتواند "عشق" را میان هر 4 زنش به یک نسبت مساوی تقسیم کند؟

حتی فراتر از این چگونه است که کشتن فرزند توسط "پدر" در دین اسلام جایز است؟ پس عشق به فرزند کجاست؟

۷ نظر:

ناشناس گفت...

بسم الله الرحمن الرحيم

1.صيغه يكى از بزركترين دروغهاى است كه به اسلام بستن و هيج مسلمانى صيغه را قبول ندارد به غير از(مدعيان تشيع) كه خود مسلمان نيستنند.
2.كدوم مسلمان كفته: كشته شدن فرزند توسط بدر در اسلام جايز است اين هم يك دروغ احمقانه است.
--------------------
كرفتن جهار زن
اين يكى از بزركترين مشكل يك جامعه است.جون در جامعه تعداد ختران بى شوهر بيشتر از بسران مجرد است.
كشورهاى غربى و بى دين اين مشكل رو با روابت غير اخلاقى و غير شرعي(زنا)رو به حساب خودشون مشكل رو حل كردن و ببينيد كه جه فساد اخلاقى به بار امده.
اما اسلام با يك قانون كامل و مفيد امده به هر مرد در صورت امكان: توان مالى،رضايت همسر،رعايت برابرى و... و هر كسى نمى تواند از بس اين كار برآيد رو اجازه جهار با ازدواج رو داده.
و شما جه راه حلى براى اين مشكل دارين؟

Farid Farkhondeh kish گفت...

دوست عزیز از کامنتتان سپاسگذارم
در رابطه با صیغه:
آیه 28سوره نساء که به آیهء متعه معروف است:
فما استمتعتم به منهن فاتوهن اجورهن فریضه.

یعنی: پس از بهرمندی وتمتع از آنهامهر معین به آنهابپردازیدکه فریضه و واجب است .
اما در نکاح دائم در آیه 3سوره نسا:
فانکحوا ما طاب لکم من النسا مثنی وثلاث و رباع فان خفتم الا تعد لوافواحده او ما ملکت ایمانکم
در باره ملک یمین وکنیزان در همان سوره ایه 28:
ومن لم یستطع منکم طولاان ینکح المحصنات المو منات فمن ما ملکت ایمانکم بعضکم من بعض فانکحوهن باذن اهلهن و اتوهن اجورهن بالمعروف .
ودر باب متعه وعقد انقطاع آیه :
فماستمتعتم به منهن فاتوهن اجورهن فریضه
همانجور که مشاهده میفرمایید، احتیاجی به تعبیر و تفسیر هم نیست. ایه ها خودشان، خودشان را تعریف میکنند و واضح و شفافند.
همهء مسلمانهای جهان صیغه رو قبول دارند بغیر از (وهابی ها)در این باره مطالب بسیار است میتوانید با کمی کنکاش از چند و جون این ماجرا با خبر شوید. اگر نیاز به توضیح بود لطفاً بگویید تا از روی منابع فقهی معتبر و کتابهای تاریخی ذکر منبع خدمتتان عرض کنم.
----------------------------
و اما در رابطه با قتل فرزند توسط پدر در دین اسلام باید خدمتتان عرض کنم منظور من از کلمهء "اسلام"؛ از نوع گزینشی آن نیست. (اسلامی که هرکس برای خودش دارد و آنجوری که دوست دارد اسلام را میبیند)! وقتی در رابطه با این دین بحث میکنیم:
1- نظر علمای اسلام برای ما شرط است.
2-قرآن برای ما شرط است.
3- تاریخ اسلام برای ما شرط است.
در رابطه با کشتن فرزند توسط پدر لطفاً به سخنان گهر بار آیت الله های شیعه توجه فرمایید. این حقیر حرفی از خودش نمیزند!
با توجه به افزايش گزارش‌هاي موارد فرزندكشي از سوي پدران نسبت به گذشته و با عنايت به نظر كارشناسان بسياري مبني بر اينكه وجود ماده 220 قانون مجازات اسلامي (پدر يا جد پدري كه فرزند خود را بكشد قصاص نمي‌شود و به پرداخت ديه قتل به ورثه مقتولو تعزير محكوم خواهد شد) موجب تجري برخي پدران (هرچند اندك) شده و جنايت عليه كودك را سهل مي‌كند و همچنين با توجه به مفتوح بودن باب اجتهاد و نظر برخي از علماي اسلام مبني بر اينكه عدم قصاص والد در صورت قتل ولد، اختصاص به قتل‌هايي دارد كه از راه عواطف و تخلف فرزند از نصايح خيرخواهانه پدر باشد و پدر بدون اختيار دست به چنين عملي زده نه ساير موارد، بفرماييد:

1-آيا اين نظر مورد تاييد حضرتعالي هست؟

2-آيا با توجه به مقتضيات زمان، ماده 220 قانون مجازات اسلامي را نيازمند اصلاح مي‌دانيد؟"

پاسخ آيت‌الله العظمي جعفر سبحــانــي:
«بسمه‌تعالي، قتل فرزند شيوه جاهليت است. قرآن مي‌فرمايد "ولاتقتلوا اولادكم من املاق" و حكم شرعي قابل تغيير نيست. والله العالم».
پاسخ آيت‌الله العظمي ناصر مكـارم شيــرازي:
«بسمه‌تعالي، اين‌گونه پدران بايد ديه بپردازند و مي‌دانيد كه ديه بسيار سنگين است و مي‌تواند كيفر مهمي محسوب شود. اگر حاكم شرع تشخيص دهد كه اين امر گسترش پيدا كرده مي‌تواند علاوه بر اين تعزير سنگيني كند.»
پاسخ آيت‌الله العظمي لطف‌الله صافي گلپايگاني:
«بسمه‌تعالي، حكم مذكور بر حسب ادله احكام كه در كتب استدلاليه مفصله ذكر شده، قطعي است و حلال محمد حلال الي يوم القيمه و حرامه حرام الي يوم القيمه و قابل تغيير نيست. والله العالم».
پاسخ آيت‌الله العظمي حسين نـوري همــدانـي:
«حكم الهي همان است كه فقهاء عظام كثرالله امثالهم در كتاب‌هاي فقهي آورده‌اند و با مسايلي كه ذكر كرده‌ايد، تغيير نمي‌كند.»
---------------------------
فقهاي اهل سنت برخلاف فقهاي شيعه ، مادر را نيز همچون پدر در صورت قتل فرزند معاف از مجازات ميدانند كه به عنوان نمونه به چند فتوا از فقهاي ايشان اشاره میکنم :
كاشاني در اين زمينه ميگويد :
« شرط قصاص آن است كه مقتول جزئي از قاتل نباشد بنابراين اگر پدر ، فرزند خود را بكشد قصاص نميشود و همين طور است اگر پدر پدر يا پدر مادر و بالاتر ، نوة خود را بكشند يا مادر ، فرزند خود را بكشد . »
ابن قدامه در اين زمينه ميگويد :
« شرط قصاص آن است كه قاتل ، پدر مقتول نباشد بنابراين اگر پدري فرزند خود را بكشد قصاص نميشود و پدر و مادر در اين حكم با هم مساوي هستند . »
فرغاني ميگويد :
« جد پدري و مادري و مادر و جده پدري و مادري از اين جهت كه در صورت قتل فرزند خود قصاص نميشوند يكسان هستند چه درجه ايشان دور باشد چه نزديك باشد . »
شيرازي در اين زمينه ميگويد :
« پدر و مادر اگر فرزند خود را بكشند قصاص بر آنها واجب نميشود . »

vahid گفت...

dorood bar shoma
pasokh hayee ke shoma be mokhatabine khod midahid besiyar mohkam va ba estedlal mibashad
az in hame agahi va degate nazar shegefta
payande bashid

ناشناس گفت...

بسم الله الرحمن الرحيم
Farid Farkhondeh kish
ببينيد دوست عزيز اين سه شرط كاملا درست
1.علمای اسلام برای ما شرط است به شرطى كه با قرآن و سخنان رسول اكرم(ص) مطاقبت داشته باشد) .
2-قرآن برای ما شرط است.
3- تاریخ اسلام برای ما شرط است.
اولا تعداد تمام مسلمانهاى جهان نزديك به يك نيم مليارد ميرسه و صد مليون شيعه در جهان است و فقط شعيان صيغه رو حلال ميدانند جطور شما ميكين كه بيشتر مسلمانان صيغه رو قبول دارن بغير از وهابى ها ما اصلا مذهبى به نام وهابى نداريم شعيان به ما اهل سنت ميكن وهابى كه خودشون هم نمى دونند به خاطر جى ميكن.!
دوما ما آخوندهاى خمس بخور رو قبول نداريم اينها وقت براى شيكم و بايين شيكم دارن جون ميكنن لطفا از اينها اسم نبريد.
ثالثا ما هركى كه هر جى كفت قبول نميكنيم حالا هركى مي خواد باشه اول قرآن و دوم رسول اكرم(ص)
شما دلايلتون رو از اين آخوند و عالم نياريد كه اينو كفتن از قرآن و رسول اكرم(صله الله عليه و آله) بيارين وبس اون هم از كتاهاى مورد قبول مسلمانان جهان.
--------------------------
شما اين آيه ها رو از خدتون در ميارين آيه28 سوره ى نساء ربطى به صيغه نداره اصلا اينكه شما بالا نوشتين نيست. همجنين آيه هاى بعدى.
صيغه در هيج جايى از قرآن نيامده است.

Farid Farkhondeh kish گفت...

سلام نا شناس
دوست عزیز و بزرگوار
1-آیا این امکان دارد که یک آیت الله دروغ بگوید؟ کدام یک از علمای اسلام در تاریخ 1400 ساله دروغ گفتند و یا حرفی غیر از حرف پیامبر اسلام و یا قرآن زدند که شما می فرمایید: علمای اسلام برای ما شرط است به شرطى كه با قرآن و سخنان رسول اكرم(ص) مطابقت داشته باشد!
2- بزرگوار، اسلام بیش از 30 یا 40 فرقه داشته و دارد که همهء آنها خود را " حق" میدانستند و میدانند، به این دلیل که اگر چنین نبود اصراری بر حقانیت خود نداشتند! که به زودی لیست همهء این فرقه های اسلام را در همین وبلاگ میگذارم!
3- و اما در رابطه با وهابی ها و وهابیت، وهابیت دیدگاه جدیدی در مذهب سنی حنبلی است که بنیانگذار آن محمد بن عبدالوهاب از علمای بزرگ سنی عربستان سعودی است. ایشان پیرو شیخ الاسلام ابن تیمیه بودند و مخالف سر سخت شیعه و شیعه گری و تصوف در زمان خودش بود.
فلسفهء ایشان این بودکه تنها به حدیث و قرآن اعتقاد داشت و واسطه کردن شخص و بندگان خدا را کفر به خدا و شرک مطلق میدانست.
4- من راجع به آخون یا سنی یا شیعه و ... صحبت نمیکنم بلکه منظورم کلیات اسلام است و هیچ کاری به جمهوری اسلامی و ایدئولوژی این حکومت هم ندارم.
5- شما می فرمایید :ثالثا ما هركى كه هر جى كفت قبول نميكنيم حالا هركى مي خواد باشه اول قرآن و دوم رسول اكرم(ص)
من هم قبول دارم و از شما میپرسم: چرا پیامبر اسلام در سن 56 سالگی به خواستگاری یک دختر شش ساله ( 6 ساله) رفت و با او ازدواج کرد در حالیکه خودش 56 سال سن داشت؟!!
چرا پیامبر اسلام با بیش از 30 زن رسمی ازدواج کرد و بیش از 60 زن صیغه ای داشت؟

6- و اما در رابطه با آیه ای که از سورهء نساء خدمتتان عرض کردم؛ بسیار پوزش میطلبم چون از حفظ گفتم و اشتباه کردم و از شما هم سپاس گزارم که مرا مطلع کردید. آیهء 24 است از سورهء نساء که خودش خودش را تعریف میکند و هیچ نیازی به تفسیر نیست!
اصل آیه و و ترجمهء ( فولادوند) را خدمتتان میگذارم:
وَالْمُحْصَنَاتُ مِنَ النِّسَاء إِلاَّ مَا مَلَكَتْ أَيْمَانُكُمْ كِتَابَ اللّهِ عَلَيْكُمْ وَأُحِلَّ لَكُم مَّا وَرَاء ذَلِكُمْ أَن تَبْتَغُواْ بِأَمْوَالِكُم مُّحْصِنِينَ غَيْرَ مُسَافِحِينَ فَمَا اسْتَمْتَعْتُم بِهِ مِنْهُنَّ فَآتُوهُنَّ أُجُورَهُنَّ فَرِيضَةً وَلاَ جُنَاحَ عَلَيْكُمْ فِيمَا تَرَاضَيْتُم بِهِ مِن بَعْدِ الْفَرِيضَةِ إِنَّ اللّهَ كَانَ عَلِيمًا حَكِيمًا ﴿۲۴﴾
ترجمه:
و زنان شوهردار [نيز بر شما حرام شده است] به استثناى زنانى كه مالك آنان شده‏ايد [اين] فريضه الهى است كه بر شما مقرر گرديده است و غير از اين [زنان نامبرده] براى شما حلال است كه [زنان ديگر را] به وسيله اموال خود طلب كنيد در صورتى كه پاكدامن باشيد و زناكار نباشيد و زنانى را كه متعه كرده‏ايد مهرشان را به عنوان فريضه‏اى به آنان بدهيد و بر شما گناهى نيست كه پس از مقرر با يكديگر توافق كنيد مسلما خداوند داناى حكيم است (۲۴)
این هم لینک قرآن آنلاین اگر خواستید مشاهده بفرمایید:
http://www.parsquran.com/

ebi_sunni گفت...

بسم الله الرحمن الرحيم
Farid Farkhondeh kish
اينهم يك دروغه رسول اكرم(صلى لله عليه و آله) 12 بار ازدواج كردن و اصلا زن صيغه ى نداشتن و وقتى كه عايشه(رض)با رسول اكرم(ص) ازدواج كردنند 10 ساله بودنند و اين امر در ان زمان خيلى طبيعى بوده جون رسم اون زمان بوده و قبل از رسول اكرم(ص) عايشه(رض) خاستكار ديكرى هم داشته اند.
حالا من از شما مى برسم كه جرا ازدواج رسول اكرم(ص) از بين دوازده تا ازدواج يازده تاى آنها قبلا ازدواج كرده بودنند؟
جرا بيامبر اسلام(ص)در سن جوانى با دختر جوان و باكره ازدواج نكردنند؟
ببينيد شما دوباره از آخونده هاى خمس بخور دزد مثال اوردين ما كه اين آخوندها رو قبول نداريم.
شما مى توانيد كتابهاى مورد قبول ما رو از اين سايتها كير بيارين از ترجمه و تفسير تا كتابهى مختلف.
islamtape.com
aqeedeh.com

Farid Farkhondeh kish گفت...

برادر بزرگوار اول اینکه منبع حرفهای من، هیچوقت سخنان آخندها نبوده و نیست. و دوم اینکه دوست عزیز شما می فرمایید 12 زن اما من فکر میکنم که بیشتر از این چیز ها باشد!

1)خدیجه دختر خویلد بن اسبن عبدالعزی. محمد وقتی 25 سال بود با کارگزار خود خدیجه که زنی ثروتمند بود ازدواج کرد.
2)عایشه دختر ابوبکر صدیق. محمد وقتی عایشه 6 سال داشت با وی ازدواج کرد و در 9 سالگی با او وقتی 56 سال سن داشت همستر شد. ابوبکر یکی از متمولین و سرشناسان و سیاستمداران حجاز بود.
3)سوده دختر زمعه بن قیس. محمد قبل از اوردن عایشه به خانه سوده را به خانه اورد.
4)ام سلمه دختر امیه بن الغیره. ام سلمه در هنگام ازدواج با محمد 29 سال داشت و محمد 53 سال.
5)حفصه دختر عمر بن الخطاب. حفصه در هنگام ازدواج با محمد 20 سال داشت. محمد در این زمان 55 ساله بود. ماجرای حفصه و ماریه و سوره تحریم بسیار جالب است. می توانید از تاریخ طبری قضیه را دنبال کنید.
6)زینب دختر حجش. ازدواج با زینب(زن پسر خوانده محمد یعنی زید) یکی از بحث بر انگیز ترین ازدواجهای محمد است. در همین زمینه ایه ای نیز نازل شد. تاریخ طبری را ببینید.
7)جویریه دختر حارث بن ابوضرار. محمد در 58 سالگی با جویریه که 20 سال سن داشت ازدواج کرد.
8)ام حبیبه دختر ابوسفیان رئیس قبیله قریش قدرتمندترین مرد مکه.ام حبیبه در هنگام ازدواج با محمد 29 سال و محمد 54 سال سن داشت.
9)صفیه دختر حیی بن اخطب. صفیه در هنگام ازدواج با محمد 16 سال سن داشت و محمد 60 سال سن داشت.
10)میمونه دختر حارث الهلالیه. میمونه در زمان ازدواج با محمد 30 سال داشت و محمد 60 سال.تاریخ طبری جلد 8 ص 136.
11)فاطمه دختر سریح. تاریخ طبری جلد 9 ص 39.
12)هند دختر یزید.
13)عصما دختر سیا. تاریخ طبری جلد 10 ص 185.
14)زینب دختر یزید. تاریخ طبری جلد 7 ص 150.
15)هبله دختر قیس و خواهر اشعث. تاریخ طبری جلد 9 برگ 138.
16)عصما دختر نعمان.
17)فاطمه دختر صحاک.
18)ماریه دختر شمعون قبطی. تاریخ طبری جلد8. این مورد را حتما بخوانید.
19)ریحانه دختر زید قرظی از اسرای بنی قریظه بود.او هیچگاه مسلمان نشد.
20)ام شریک دو سیه.
.
.
.

69)تکانه زنی بود که مقدوس پادشاه مصر به محمد هدیه داد.
بعد از مرگ محمد هیچکدام از زنانش اجازه ازدواج با شخص دیگری نداشتند و انان را ام المومنین نامیدند و همگی مجبور بودند تا اخر عمر بیوه بمانند.