من با افتخار یک محارب ، مرتد، برانداز رژیم، مبلغ علیه نظام جمهوری اسلامی هستم!

 پاینده ایران,مرگ بر وطن فروشان تجزیه طلب

۲۹ تیر ۱۳۸۸

معمای شمارهء 4

معمای این هفته:

دو حیوان زیر از چه نسلی هستند؟



1- میمون- انتر یا بوزینه

2- خرس

3- الاغ ( با توجه به استخوان بندی فک شان)

4- هر سه گزینه صحیح هستند یعنی به عبارتی؛ این دو حیوان از جفتگیری الاغ و میمون و خرس بوجود آمده اند { تعجب نکنید؛ در جمهوری اسلامی همه چیز ممکن است!}

""""""""""""""""""""""""""""""

برندهء مسابقهء هفته قبل :

آقای محسن از تهران

( جواب در 4 گزینهء ذکر شده نبود. ایشان فک و فامیل معتاد عزرائیل بودند)

۴ نظر:

ناشناس گفت...

آقای آنتی اسلام باور کنید دست نوشته های خودتون از صحبت های سازگارا بهتره!من که اصلا باهاش حال نمیکنم

ناشناس گفت...

در مورد معمای شماره چهار، جواب به
احتمال زياد گزينه شماره چهار هست
امّا مطمعنا و 100% با ژن ناقص!!!
آزمايشهای چندين باره هم اين نقص را
ثابت کرده. و طبق قانون موجودات
آزمايشگاهی با ژن ناقص بايد از بين
برده شوند.
سايت با ظاهر ساده امّا بسيار مفيدی
داريد. آرزومند موفقيت شما هستم و
درود ميفرستم به عقايدتون.

ناشناس گفت...

عزیز باید بگم از وبلاگت بهرها برده و میبرم و ازت ممنونم. ولی در مورد سوالتوون. عزیز به تمام مقدسات باور کنیم که حیون 1000 برابر به این کثافتهای خونخوار و ریاکار و بی همه چیز شرافت دارند. حیوانها بسیار نجیبتر و باکتر ازین موجودات بلید هستند
ب. الف از
ااربیل کردستان.
با ارزوی بهروزی ایرن زمین

Farid Farkhondeh kish گفت...

ب. الف دوست عزیز از کردستان
حرفی زدید که مرا حسابی شرمنده کردید. حق با شما است. من به موجوداتی توهین کردم که شعور و معرفت و فایده و .... بسیار بسیار بیشتر و بهتری از این موجودات عجیب و غریب دارند.