من با افتخار یک محارب ، مرتد، برانداز رژیم، مبلغ علیه نظام جمهوری اسلامی هستم!

 پاینده ایران,مرگ بر وطن فروشان تجزیه طلب

۱۲ تیر ۱۳۸۸

در رابطه با اون فایل صوتی

(يك بچه دو ساله : خامنه اي، ديگه دوست ندارم!)
اول اینکه این دختر کوچولوی بامزه، دختر بنده است. نه نرم افزار است، نه تقلبی صورت گرفته ( میمون ندادم دستش!) و نه تقلید صدا است و ....
خیلی ها انتقاد کردند که چرا به یه بچه دوساله این چیزها رو یاد میدین؟ چرا توی روحیه اش تاثیر بد میگذارین و.....
باید خدمتتون عرض کنم که متاسفانه در این اعتراضهای آرام و مسالمت آمیزِ اخیر، که دولت جمهوری اسلامی با بی رحمی هرچه تمام تر آنها را سرکوب کرد؛ تاثیر روحی و روانی خودش را روی همهء مردم چه ایرانی و چه غیر ایرانی در همهء جای دنیا و در هر سن و سالی گذاشت ( چه خوب؛ چه بد).
ما هم از این قاعده استثنا نبودیم. در یکی از این تظاهراتها، یکی از بستگان ما دستگیر شد و بحث و جدل و گریه و ناله و.....راجع به عوامل رژیم در خانهء ما بالا گرفت. من هم مثل همه تلویزیون نگاه میکنم. مثل همه خبر می خوانم و رادیو گوش میدم. مثل همه توی خونهء ما هم صحبت از وضعیت کنونی ایران است و.....
دیروز خیلی اتفاقی دیدم که دختر کوچولوام داره با عروسکهایش بازی میکند و با خودش حرف میزند. خوب که دقت کردم شنیدم از همین جمله هایی که میشنوید می گوید!!!!!!!!!!!!!
خیلی تعجب کردم چون حرفهای عجیب و غریب میزد و اصلاً به سن و سالش نمی خورد. من هم وقت رو از دست ندادم و فکر کردم تا دیر نشده و از توی این فاز در نیومده صدایش را ضبط کنم. یه میکروفن رو بهش دادم و گفتم: دخترم این مثلاً تلفن هست بیا توش صحبت کن. و خودم رو یه جوری نشون دادم که حواسم بهش نیست.
و در نهایت این شد که شنیدید. حالا اگر من مقصر هستم؛ یا دخترم، یا احمدی نژاد و خامنه ای یا همون " الله " یا سیستم جمهوری اسلامی و یا...... خودتون میتونید قضاوت کنید.
فقط امید وارم آقای احمدی نژاد و آقای خامنه ای پیام این دختر کوچک را بشنوند که پیام ملت ایران است
با سپاس پاینده باد ایران و ایرانی

۲ نظر:

ناشناس گفت...

ghorbone on dele kocholot besham keh enghad ba ehsas harfe delesho mizane az tarafe hame ma ke cipe o shenidim (khanevade khodam va dostam) bebosidesh az chand roz dega in honar mande koccholo to tamame mobilha hastesh 100 bazr goosh dadam

Farid Farkhondeh kish گفت...

از لطفتان بسیار سپاسگزارم. موفق و پیروز باشید