من با افتخار یک محارب ، مرتد، برانداز رژیم، مبلغ علیه نظام جمهوری اسلامی هستم!

 پاینده ایران,مرگ بر وطن فروشان تجزیه طلب

۸ مرداد ۱۳۸۸

آیندهء جنبش را چطور می بینید؟

در رابطه با آیندهء این جنبش من فکر می کنم:
یا دولت جمهوری اسلامی عقب نشینی میکنه و تسلیم میشه؛ یا به راه خودش ادامه میده و ملت رو میکشه. راه وسط وجود نداره.
الف-معذرت خواهی دولت و عزل احمدی نژاد برابر است با سرنگونی رژیم. و نابودی خامنه ای.
ب- کشت و کشتار مردم؛ برابر است با از دست دادن وجهه دولت جمهوری اسلامی در جهان و محکم تر کردن پیوندهای مردمی و مقاوم تر شدن ملت و سخت تر شدن مبارزات با اعتصابات کارگری و نافرمانی های مدنی و .......
شما چی فکر می کنید؟

۶ نظر:

ناشناس گفت...

من مايل نيستم بدانم دولت چه ميخواهد
تصميم بگيرد، کارنامه بالای سی ساله آن
برايم کافيست. تصميم خودم برام مهم
هست و بهتر اينه که من تکليف خودمرو با
خودم روشن کنم. و آرزويی جز دمکراسی
ندارم. به هر قيمتی!!!

ناشناس گفت...

همين الان تماس داشتم با دوستان مستقيم از بهشت زهرا. حماسه ميلونی دوباره
تکرار شده. زنده باد حماسه سبز ملّت ايران

Unknown گفت...

پس در هر دو صورت پیروزی با ماست. زنده باد جنبش سبز ، زنده باد آزادی

ناشناس گفت...

man omidvaram age injori pish bere va ba shoma mavafegham . be omide irani azad va ba neshat. sarnegon bad diktator.

soheila گفت...

من دو هفته ي پيش رفت تركيه تا همسر م بتونه خانوادهاشو بعد از چند سالي ببينه تو هتل خيلي ايراني بود و تو لابي هتل پي سي بود صداي دخترتونو براي همه گذاشتم بعد اون همه به هم ميگفتند با لحن خود دخترتون ميمون سلام كي ميري مردم رارت بشن
همه گفتن خدا حفظش كنه

soheila گفت...

سالي ببينه تو هتل خيلي ایراني بود و تو لابي هتل پي سي بود صداي دخترتونو براي همه گذاشتم بعد اون همه به هم ميگفتند با لحن خود دخترتون ميمون سلام كي ميري مردم رارت بشن
همه گفتن خدا حفظش كنه