من با افتخار یک محارب ، مرتد، برانداز رژیم، مبلغ علیه نظام جمهوری اسلامی هستم!

 پاینده ایران,مرگ بر وطن فروشان تجزیه طلب

۱۲ تیر ۱۳۸۸

دوستی گفته بود:
مرسی عزيزم،
خيلی دوست دارم ندا صدات کنم. امّا نه اينکه پر بزنی بری آسمونها،
همينجا پايين کاری کنی مامان و بابا و همّه مردم رو دور خودت جمع
کنی و ياد بدی که همّه مردم هم مثل تو حرف بزنن.!
خيلی دوستت دارم ... ( اگر اجازه بدی که صدات کنم؟ ) ...ندا

======================
دوست عزیز. جالب است که بدانید ما هم این دختر کوچولو رو ندا صدا می کنیم.
همهء دختران ایرانزمین ندا هستند.
ندا هایی که دیگر "خسته" شده اند،
به "دو راهی" ذلت و سعادت رسیده اند و قصد دارند "پیاده شوند" تا هوا بخورند!
نداهایی که "فلسفهء" زندگی را خیلی خوب می دانند.
ندا هایی که "چشمشان" به دنبال آزادی است آن را دریافته اند.
نداهایی که چشم آینده به آنها دوخته شده است تا سرنوشت "ایرانزمین" را رقم بزنند.
همهء دختران ایران؛ یک "ندا" هستند.

هیچ نظری موجود نیست: