من با افتخار یک محارب ، مرتد، برانداز رژیم، مبلغ علیه نظام جمهوری اسلامی هستم!

 پاینده ایران,مرگ بر وطن فروشان تجزیه طلب

۱۳ تیر ۱۳۸۸

همجنسگرايي در هند آزاد شد

در خبر ها آمده بود:

همجنسگرايي در هند آزاد شد


بر اساس حكم دادگاهي در دهلي، پايتخت هند، آميزش بين همجنسگرايان در اين كشور از اين پس جرم محسوب نمي شود. به اين ترتيب قانوني كه از 148 سال پيش وضع شده بود و بر اساس آن همجنسگرايي "گناهي غير طبيعي" خوانده مي شد، برچيده شد.

در گذشته همجنسگرايان مورد پيگرد قانوني قرار مي گرفتند و در صورتيكه محكوم مي شدند با مجازات ده سال زندان روبرو بودند.

بسياري در هند روابط جنسي بين همجنسگرايان را عملي نامشروع مي دانند اما گروه هاي فعال در زمينه حقوق بشر از سال ها پيش قانون ممنوعيت همجنسگرايي را نقض حقوق بشر مي دانستند و خواهان تغيير آن بوده اند.

دادگاه عالي دهلي قانون ممنوعيت همجنسگرايي را تبعيض آميز خواند و آن را ناقض اساسي ترين حقوق بشر دانست.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
آزادی=آزادی
آزادی خودش، خودش رو تعریف میکنه.
باید هم به دولت پارلمانی هند، و بعد از آن به مردم فهیم هند، تبریک گفت که وارثان به حق "گاندی" بزرگ هستند.
دوستان عزیز، این یعنی "دموکراسی"
این یعنی "مردم سالاری"
این یعنی " برای "حق و حقوق یک شهروند ارزش قائل شدن"
این یعنی؛ انسانی را بخاطر " دِگَر" بودن، سنگسار نکردن، و مشکلش را حل کردن ( هندی ها فهمیدند که نباید صورت مسئله را پاک کرد و بعضی از ما ها هنوز نفهمیدیم!!!!!!!)

تا دو، سه سال پیش بیشتر ملت ایران برای "دگر باشان" از واژه های "همجنسباز" یا "لواط کار" یا .... استفاده میکردند، اما دقیقاً بعد سخنرانی محمود احمدی نژاد در دانشگاه کلمبیا، بدلیل دروغ گفتن در بارهء این شهروندان ایرانی ( که گفت: ما در ایران "همجنسباز" نداریم!!!) و نیز به دلیل اینکه از واژهء توهین آمیز همجنسباز استفاده کرد، ملت ایران معنی بهتری برای این واژهء "اشتباه" پیدا کردند و آن واژه "همجنسگرا" بود. که این خود یک قدم (هرچند بسیار کوچک) به سوی دموکراسی است ( حداقل اسم این شهروندان ایرانی رو یاد گرفتیم!)
این نشان میدهد که حتی مخالفان هم، یک جورهایی موافق هستند.
از طرف دیگر اینترنت، دشمن جان و مال و ناموس "جهل" است. حالا شما دوست دارید اسم جهل را "دین و مذهب" بگذارید؛ " بی فرهنگی" بگذارید "نا آگاهی بگذارید" یا هر چیز دیگر.
دنیا دارد به سوی یکی شدن حرکت میکند. تا دیروز در بلژیک و آمریکا و هلند و دیگر کشورهای اروپایی همجنسگرايي آزاد شد، و همچنین در اسرائیل. امروز در هند آزاد شد و دیر یا زود ایران نیز باید مطابق با قوانین حقوق بشر با همهء کشور های دنیا همسو و هم جهت شود. حالا 5 سال دیگر؛ 10 سال دیگر ؛ یا در نهایت 100 سال دیگر. بالاخره همجنسگرایی
هم روزی در ایران آزاد خواهد شد.
کسانی که دلشان را به حکومت جمهوری اسلامی یا " اسلام" خوش کرده اند، بدانند که این هم میگذرد. و در نهایت رو سیاهی اش برای زغال می ماند.
. هند یک قدم دیگر به مردم سالاری نزدیک شد و ما ملت ایران هنوز در این مواقع از جملات نا مفهوم و نا مانوس:
1-تصورش هم برای "آدمهای عادی" تهوع آور است
2-خدا نصیب نکنه
3- چه الطافی ساطع میشه ازشون
4-همین مونده بود که هندیا ................. بشن!
5-اول شكم مردمشونو سير كنن
6-.با اينكار تمام مشكلات هندوستان حل شد.
7-عجب پيشرفتي .هههههه
8-مردم هند فقط همین یه قلمو کم داشتند.
9- بيشرمي هم حدي داره
10- یا این یکی جمله که مسلمانها برای فرار و قایم شدن پشت مذهبشون همیشه استفاده میکنند و آزادی دیگران را به "سنگسار" تبدیل میکنند:
×{{
وقتي هم كه ويروسها و عفونتهاي خطرناك مقعدي رو وارد دستگاه جنسي ميكنند و با ارتباط جنسي اونها رو در جامعه شايع ميكنند باز هم مساله شخصيه؟ در ضمن آزادي انديشه و دموكراسي با بي بند و باري جنسي زمين تا آسمان فرق داره}}
بی بند و باری جنسی یک لغت اسلامی است و در جوامع دموکرات معنی و مفهومی ندارد.
اگر خواهان دموکراسی هستید، اگر از آزادی اندیشه و یک جامعهء مدنی صحبت میکنید، سعی کنید از این پس از جملاتی استفاده کنید که در آن جوامع استفاده میشود و اندیشه های کهنه ( 1400 سالی ) را دور بریزید که با این وضعیت فقط در جا میزنید و در حکومت بعدی هم باید باز مبارزه کنید؛ جنبش آزادی خواهی تشکیل بدهید؛ از کشته پُشته بدهید و .....
و اما از لحاظ بهداشتی این مسئله که بعضی از دوستان لطف میکنند و کاسه داغ تر از آش میشوند :
" باید خدمت دوستان عرض شود، همجنس گرایی صرفاً مسائل "سکسی" نیست. زندگی دو نفر با هم است که سکس هم میتواند جزئی از آن باشد. با همهءاحساساتی که در یک خانوادهء معمولی می بینید. کسانی که دست به ازدواجهای همجنس گرایانه میزنند، خودشان فکر همه جایش را میکنند. یک زوج همجنس گرا؛ قرار نیست که الزاماً مریض بشوند و بعد از آن 100% به هم خیانت بکنند و در جامعه به همهء افراد از صغیر تا کبیر تجاوز جنسی کنند و همه را آلوده کنند!!!!! این حرفها خیلی خنده دار است. مثلاً یک زوج همجنس گرای زن چه جوری عفونت مقعدی میگیرند؟! نکنه از دید اسلام اونها حلال هستند؟ همهء مسائل را از منظر "دین و مذهب" نگاه نکنید چون در آن صورت مثل "هری پاتر" باید توی یک دنیای مجازی زندگی کنید.
آنها دقیقاً مثل شما عاشق میشوند و زندگی شخصی خودشان را دارند و خیانت را زشت و بد و خارج از شأن انسانی می دانند. دقیقاً مثل شما.
و در آخر به قول یکی از دوستان:
عطار هفت لنگ مرغ را خورد و ما هنوز اندر خم یک جوجه ایم

هیچ نظری موجود نیست: