من با افتخار یک محارب ، مرتد، برانداز رژیم، مبلغ علیه نظام جمهوری اسلامی هستم!

 پاینده ایران,مرگ بر وطن فروشان تجزیه طلب

۱۸ تیر ۱۳۸۸

حملهء اسرائیل. آری/ نه.

در هفته های اخیر در رسانه های خارجی به جمله هایی برخوردیم که بوی حمله و جنگ با ایران را در بر داشتند. برای مثال:
وزير امور خارجه آمريكا نسبت به كارآيي سياست تماس مستقيم با ايران ابراز ترديد كرده و از تلاش براي تشديد تحريم عليه ايران سخن گفته است
راديو دويچه وله آلمان : روزنامه‌ي بريتانيايي ساندي تايمز روز يكشنبه (۵ ژوئيه) نوشت، اسرائيل از عربستان سعودي براي استفاده از حريم هوايي اين كشور جهت حمله به تاسيسات ايران قول مساعد گرفته است.

روزنامه فيگارو :
خندق هاي ايران براي مقابله با تانك هاي آمريكايي در مرز افغانستان
یا
جو بايدن: اسرائيل خود در مورد ايران تصميم مي گيرد
یا
كاخ سفيد: ايران موضوع سفر اوباما به روسيه است

و........ از این پس از این گونه خبر ها بسیار خواهید شنید.

تا فعلاٌ این خبرها یک نمونهء کوچک از "جنگ سرد" است. و دقیقاً بهترین کار را آمریکا در بهترین زمان دارد انجام میدهد.
در طول دهه‌های ۱۹۴۰ تا ۱۹۹۰ بر اثر جنگ سردی که آمریکا با
کشور شوروی بوجود آورده بود خورد شد و به فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی انجامید.
در آن دوران آمریکا با اتحاد نظامی، ایدئولوژی، روانشناسی، جاسوسی، ورزش، تجهیزات نظامی، صنعت و توسعه تکنولوژی و ......به مبارزه با شوروی سابق پرداخت. تا زه آن شوروی که برای خودش یک قطب بزرگ در دنیا بود.
اما امروزه در راس همهء ابزارهای مبارزاتی " اینترنت" و بعد از آن روشها و تکنیکهای جدید جنگ سرد، کار کشور های پیشرفته را بسیار ساده تر میکند و وضعیت کشورهای دیکتاتوری را سخت تر می سازد.
بنظر من کسانی که در شرایط حاضر، و با تهدیدهای بسیار آبکی کشورهایی نظیر اسرائیل و آمریکا دم دفاع از خاک ایران و خورد کردن قلم پای محاجم و .... را میزنند و میگویند:
ما جلوی اسرائیل و آمریکا می ایستیم و از کشورمان دفاع میکنیم. آمریکا حق حمله ندارد. اسرائیل حق حمله ندارد و.......
این جنگ کشورهایی با تکنولوژی بسیار بالا و قدرتهای بزرگ دنیا است, با حکومتی که 30 سال برای دنیا شاخ و شانه کشید و میکشد و هیچ چیزی در چنته ندارد جز " بلُف".
شما ها که ادای "وطن پرستان دههء 60 را در می آورید؛ یادتان باشد که در صورت دفاع از کشور؛ یک دشمن در پشت سر دارید و یک دشمن در جلو. من یکی با حملهء نظامی اسرائیل و آمریکا به ایران، در صورتی که فقط شامل تاسیسات باشد، کاملاً موافق هستم.
با اینکه میدانم همچین چیزی در حال حاضر 100% اتفاق نمی افتد و فقط یک بلوف سیاسی نظامی برای تضعیف روحیهء جمهوری اسلامی و فروپاشی رژیم و تفرقه از داخل سیستم است.

هیچ نظری موجود نیست: