من با افتخار یک محارب ، مرتد، برانداز رژیم، مبلغ علیه نظام جمهوری اسلامی هستم!

 پاینده ایران,مرگ بر وطن فروشان تجزیه طلب

۱۳ تیر ۱۳۸۸

دیوارنویسی


منبع:http://iranisabzpics.blogspot.com/

کاربرد یادداشت برچسبی (Sticky note)

چی هست؟ احتمالا‌ توی فیلم‌ها دیدید این برگه‌های یادداشت زرد رنگ مربعی ۵ سانتی رو که کنار مانیتورها، جلوی میز کار، ... می‌چسبونند. پشت‌شون یه کم چسب داره و براحتی چسبونده می‌شه و همین طور کنده. لزوماً سبز نباشه، که بهتر هم هست چون راحت‌تر خونده می‌شه، همون زرد.

مزایا: کم خطر، سریع.
مناسب برای اطلاع‌رسانی: می‌شه خبری مهم، قسمتی از یه بیانیه، ... رو نوشت (برخلاف اسپری، ...). مناسب برای همه سنین.
ساخت و کاربرد گوله‌ی رنگی:
گوله رو می‌کوبید به یه دیوار بزرگ، بالادست (پاک کردنش سخت باشه). سریع‌تر از نوشتن‌ه. چیزی دست‌تون نیست بعد از پرتاب.

تخم‌مرغی
: دو طرف تخم مرغ ها رو با وسیله ای نوک تیز سوراخ می‌کنیم و محتویات آنرا خارج می‌کنیم
سوراخ یک طرف تخم مرغ را با چسب می‌بندیم و داخلش را با رنگ سبز پر می‌کنیم.
لامپی: ته لامپ حبابی رو در میارین، سوراخ می‌کنیم، حباب رو با رنگ پر می‌کنیم. ته لامپ رو با لنت سرجاش می‌بندیم.
نکات امنیتی عکس گرفتن:

- وقتی نوشتید، واینستید عکس بگیرید.
- اسپری تو کیف‌تون نباشه.
- فقط از شعارها عکس نگیرید. که کمتر مشکوک شند.
- قاب‌تون رو یه جوری بگیرید، یه بهانه برای عکس داشته باشید.
- اگه کسی گیر داد، تشکر کنید. سریع بگید الان پاک می‌کنم. هارت و هورت نکنید. هول هم نشید.
- پشت سر هم هی عکس نگیرید.

قوانین

هدف: امیدوار موندن برای ...

شعار تند و فحش خصوصاً ننویسید.
با رنگ سبز، جملات منفی ننویسید.
مزاحم مردم و اموال‌شون نشید.
رو سنگ ساختمان‌ها ننویسید، جاهایی که نمی‌شه رنگ کرد.
جاهای تابلو ترجیحاً ننویسید.
دست‌هاتون رنگی نشه (که تابلو شید).
ابزار و کاربردها:
خودکار: پول، اطلاعیه‌های نصب شده (دانشگاه، اداره، ...)
ماژیک ضد آب: باجه‌ی تلفن، شیشه‌ (پنجره، ...)
اسپری: دیوار، پل عابر پیاده، تابلوی راهنمایی رانندگی
---
یادداشت برچسبی (Sticky notes): آسانسور، در خونه، شیشه‌ مغازه‌، ...)
---
گوله‌ (تخم مرغی، لامپی): دیوارهای بزرگ
کاربرد اسپری:
یه کیف برای حمل اسپری. به سمت منزل قدم‌زنان حرکت کنید، حوالی ۹-۱۰ شب که هم تاریک باشه و هم نه چندان خلوت و ساکت که موجب ترس بشه. می‌شه بدون توقف، علامت V رو نوشت یا یه خط سبز کشید. پل عابر پیاده، به دلیل داشتن تبلیغات امن‌‌تره. نصف شب خوب نیست اصلاً، مگر دو سه نفری که مراقب هم باشید.
کاربرد ماژیک ضد آب:
بی‌دردسره. بدون صدا. سریع. حتی تو شلوغی روز هم می‌شه روی یه باجه تلفن نوشت. روی شیشه، ایستگاه اتوبوس. اطلاعیه‌های قبلاً نصب شده.
کاربرد خودکار
اسکناس: جمهوری رو با رنگ سیاه (نه سبز) خط بزنید، بنویسید حکومت. با رنگ سبز هم یه جمله‌ی مناسب بنویسید (رای من کو؟ یا سبز‌ها زنده‌اند).
روی اطلاعیه‌های نصب شده: معمولاً دیوار دانشگاه‌ها، ادارات، مجمتمع‌های مسکونی پر از ... که می‌شه بی دردسر روشون نوشت.
عکس از کار بچه‌ها : ۱۲ تیر


سبزها امیدوارند. خیلی زورم اومد رو این دیوار تمیز بنویسم. سعی کردم بهترین شعاری رو که به ذهنم می‌رسه، بنویسم. امیدوارم منو ببخشند و درک کنند شرایط فعلی رو.






یه ایستگاه اتوبوس بسیار بسیار پر رفت و آمد. امیدوارم پاکش نکنند که هر روز هوار تا بازدید کننده داشته باشه.

«جنبش سبز». اینو من ننوشتم. خیلی خوشحال شدم که یه همراه سبز دیگه هم دارم. دمش گرم.

علامت هفت، سریع،‌ مطمئن.

تابلو خوراکه. کلی ببیننده داره. و کسی هم پاکش نمی‌کنه حالا حالا ها. فقط یه کم نوشتن‌ش سخته. قد آدم نمی‌رسه. بعدش شانس بیاری ماشین پلیس رد نشه.
«رای من کو» و علامت هفت.
ازین کار خوشم می‌آد.



روی نیم‌کت ممکنه مردم رنگی شند. البته اسپری زود خشک می‌شه و نصف شب کسی روش نمی‌شینه. ولی حالا. آخه اون طرفا جای خوبی نبود، جز همین نیمکت.


این یارو چرا با ماژیک قرمز نوشته بود، من موندم توش. دمش گرم بهر حال.


«سبز جاویدان». روی سنگ من ترجیح می‌دم ننویسم.



جالبه که «رای من کو» رو پاک کرده بودند، ولی علامت V رو نه. احتمالاً هنوز نمی‌دونند چه خبره.


باجه‌ی تلفن با ماژیک ضد آب خیلی بی‌دردسره. حتی توی شلوغی وسط روز هم می‌شه نوشت.


مردی در مترو مشغول پاک‌کردن «رای من کو؟» که دیشب نوشته بودم. بچه‌ها جاهای تابلو، ممکنه خیلیها ببیند ولی احتمال این که زود پاک کنند هم زیاده

۲ نظر:

ناشناس گفت...

ممنون. امیدوارم مردن امیدشون رو از دست ندند و منتظر همدیگه نباشند. هر کاری از دست شون بر می اد بکنند. راستی کاش می گفتی ضد اسلام خاصی هستی نه ضد اسلام. مردمانی هستند نه در ایران که مسلمان اند و تو باور نمی کنی که مسلمان باشند. نه شیعه اند نه سنی. مرگ بر اسلام گرا ها همون قدر مسخره است که مرگ بر ضد ولایت فقیه. بی خیال. موفق باشی. منم راستش یا حسین گفتنم تصور ناپذیر بود که گفتم. از رنگ سبز سیدی و خرافه متنفر که عاشقش شدم. عجیب روزگاریه ...

Farid Farkhondeh kish گفت...

درود بر تو دوست عزیز. من یک کافر بی خدا هستم. هیچ دین و مذهبی را قبول ندارم و همهء ادیان را ساختهء ذهن انسانهای باهوش و خلاقی میدونم که در زمان خودشون در مقابل ظلم می خواستند یه جوری واکنش نشون بدهند و بعدها این ادیان از مسیر خودشون خارج شدند و تکامل پیدا کردند.
هیچ دین یا مذهبی را یک نفر درس نکرد یا معرفی نکرد.
خود دین اسلام را عمر و عثمان باز سازی کردند.
عمر احکام بسیار بسیار خشنی را که محمد اجرا میکرد از بین برد و عثمان قرانی را تدوین کرد که محمد اگر زنده بود به این قران می خندید.
و حتی عایشه زن محمد در دین اسلام بسیار تاثیر گذار بود.
همین طور در رابطه با دیگر ادیان مثل دین مسیح که در طی 500 سال مدون شد و دین یهود که بیش از 1000 سال خاخام های یهودی روی آن کار کردند و.....
خلاصه به قول شما دوست عزیز :عجیب روزگاریه ..